Reklama dźwignią handlu łuków

Reklama dźwignią handlu

Nie bez przyczyny zwykło się mawiać, że „reklama jest dźwignią handlu”. Nic bowiem nie zbędziesz, jeżeli Twoi możliwi użytkownicy nie będą wiedzieli o Twoim istnieniu. Jednakowo rzecz ma się z wszelkimi usługami. Wobec tego jeżeli prowadzisz jedno czy też drugie, należałoby pomyśleć o jakiejś polityce rozreklamowania proponowanych produktów lub usług. Masz do wyboru trzy drogi – poprzez elektroniczne środki masowego przekazu (TV, sieć, radiofonia), przez prasę (reklama w regionalnych dziennikach czy też ogólnopolskich magazynach) lub drogę schematyczną – poprzez ulotki. Jeśli nie wiesz, na co się zdecydować, warto odwiedzić fachową agencję reklamową, w której eksperty od reklamy podpowiedzą „co i jak”. Jeżeli jednak pragniesz pójść choć trochę przygotowany, to wiedz, że bardzo modne są obecnie „ulotki a7” to znaczy – ulotki w formacie papieru a7 (czyli 10,5cm x 7,4cm) oraz wszelkie reklamy internetowe (szczególnie w mediach społecznościowych).



Możliwość komentowania jest wyłączona.